השכרת פיגומים לבנייה

שימוש בפיגומים נדרש כמעט בכל פרויקט בנייה כאשר תפקידם הוא תמיכה במבנה המקורי.
יחד עם זאת, למרות השימוש הנרחב בפיגומים, רוב הקבלנים יעדיפו להשכיר פיגומים לבנייה עבור כל פרויקט בנפרד ולא להוציא סכומי כסף גבוהים לצורך רכישתם.
מעבר לשיקולי עלות תועלת, הסיבה להעדפה למודל ההשכרה, טמונה בעובדה שבכל פרויקט יכול לעלות צורך בפיגומים השונים בסוגם מאלו אשר שימשו בפרויקטים הקודמים.
כמובן, שבטרם השכרת פיגומים, חשוב להכיר את הסוגים השונים המוצעים (כמו את ההבדלים ביניהם), כאשר בין סוגי הפיגומים הנפוצים: פיגום חמורי, פיגום זקפים, פיגום זיזי, פיגום עצמאי וסוגים נוספים של פיגומים.

מה לבדוק בהליך השכרת פיגומים לבנייה

בכדי לוודא שמדובר בפיגומים בטיחותיים ואיכותיים, אשר יתאימו בצורה האופטימאלית לצרכי הפרויקט מומלץ לשים דגש בהליך השכרת הפיגומים, על פרמטרים כגון: סוג הפיגום, האם הפיגום עבר בדיקה יסודית על ידי מהנדס ואולי חשוב מכל, האם הוא עומד בתקנים הנדרשים – קיימים תקנים אירופאים מחמירים בהם הפיגומים אמורים לעמוד.
כאשר מדובר בהשכרת פיגומים לבנייה אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים, לכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה ממנה תתבצע ההשכרה – כאשר, יש לוודא שצוות החברה מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים להתקנת פיגומים – ההתקנה אמורה להתבצע על ידי מומחים בעבודות גובה.

מעוניינים בשירות של השכרת פיגומים לבנייה?

לא משנה לאיזה סוג פיגומים אתם זקוקים ומהם צרכי הפרויקט עבורו הם עתידים לשמש, אם אתם מעוניינים בפיגומים איכותיים, אשר מותאמים באופן פרטני לפרויקט ועומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר, תשמחו ודאי לגלות כי אתם נמצאים במקום הנכון.
מוזמנים ליצור עמנו קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח להתאים לכם את הפיגומים אשר יספקו את המענה האופטימאלי על מלוא הדרישות והצרכים.  

קראו גם על – מתקני הרמה

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן