מגדלי אקרו להשכרה

מגדלי אקרו מהווים למעשה סוג של תחליף חדשני ואיכותי יותר לפיגומים המסורתיים.
תפקידם של מגדלי אקרו להשכרה, המורכבים ממספר צנרות ברזל בגבהים שונים, הוא לתמוך בתבניות יציקות בטון במקרים בהם הן גבוהות, כבדות או תופסות שטח גדול במיוחד.
מגדלי אקרו מאפשרים למעשה, לבצע את העבודה באתר הבנייה בצורה יעילה ובטיחותית יותר, והם גם נחשבים לעמידים במיוחד מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו רוחות חזקות.
מעבר לכך, בכוחם של מגדלי אקרו לספק לפועלים חופש תנועה ועבודה רחב יותר וזאת, בשל יציבותם הגבוהה.
מגדלי אקרו מגיעים ב-2 קטרים עיקריים: מגדלים בקוטר 1.5 לעומסים בינוניים ומגדלים בקוטר 2 לעומסים כבדים.

מגדלים להשכרה

מגדלי אקרו אמורים להיות מותאמים באופן פרטני לצרכי הפרויקט ולעומס הנדרש  – וזאת הסיבה המרכזית, בגינה רוב הקבלנים אשר עושים שימוש באותם המגדלים, בוחרים להשכיר אותם ולא לרכוש אותם, וזאת, תוך התאמתם לכל פרויקט בנפרד.
הליך העמדת מגדלי אקרו טומן בחובו פעולה מורכבת יחסית (בכל זאת, חשוב לזכור שאותם מגדלים אמורים לספק תמיכה למשקלים כבדים במיוחד), כאשר, המגדלים אמורים להיבנות בצורה הדרגתית ועל פי שלבים.
בהליך בניית המגדלים יש להקפיד על עמידה בתקני בטיחות המחמירים ביותר – זאת הסיבה כי קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה אשר תספק ותתקין את אותם המגדלים.

מעוניינים במגדלי אקרו להשכרה?

תשמחו לגלות כי אצלנו תוכלו להשכיר מוגדלי אקרו אשר מותאמים אישית הן לצרכי הפרויקט והן לדרישותיכם הפרטניות. בדומה לשאר הציוד עבור אתרי בניה, אותו אנו מציעים, גם מגדלי אקרו יסייעו לכם בייעול תהליכי העבודה באתר ויספקו לכם בטיחות גבוהה.
מוזמנים ליצור קשר ונשמח לספק לכם את כל הפרטים לגבי מגדלי אקרו להשכרה.

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן