פיגום תמיכה אקרו

ענף הבנייה נחשב באופן מסורתי כאחד מן התחומים הדינאמיים ביותר במשק, על אחת כמה וכמה בעשור האחרון לאור שורה של חידושים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות אשר נועדו לייעל את סוגי העבודות השונים ולקחת אותן צעד אחד קדימה.
אחת הבשורות הגדולות ביותר שחווה הענף בשנים האחרונות מקורה בפיגום תמיכה אקרו, המהווה שובר שוויון אמתי כאלטרנטיבה יעילה ואיכותית על חשבון הפיגומים הוותיקים השנויים במחלוקת מבחינה בטיחותית.
מדובר בפתרון מצוין עבור מבנים או קונסטרוקציות כבדות משקל, שכן ביכולתם של פיגומי אקרו לשאת עומסים כבדים במיוחד של מאות קילוגרמים ואף מספר טונות, בעיקר עבור פרויקטים של גשרים ומחלפים, בניינים רבי קומות, מבנים בהיקף רחב ועוד.

פיגום תמיכה אקרו – יתרונות בולטים

הערך המוסף שמציגים פיגומי תמיכה מסוג אקרו הינם בראש ובראשונה עצם היותם ניידים ומותאמים אישית לפי צורך הפרויקט או הלקוח.
הפיגומים המורכבים ממוטות ברזל קשיחים המחוברים יחד ומתאימים לכל סוג של מבנה.

פיגומי אקרו מספקים תמיכה מלאה ליציקות הבטון ומעניקים 'חופש פעולה' רחב יותר עבור הפועלים באתר, תוך שמירה על מרכיבי הבטיחות ומשטח יציב עליו ניתן לעבוד למשך זמן רב יותר, ללא כל הפרעה.

בנוסף, ניתן להעמיס ציוד וחומרי גלם רבים על גבי פיגומים אלו, ללא כל חשש מפגיעה ביציבות בהשוואה לפיגום סטנדרטי.

יתרונות אחרים של פיגומים אלו כוללים אפשרות שינוע קלה והרכבה מהירה תוך שעות בודדות, משקל נמוך המייתר את הצורך במנופים או בכלי רכב כבדים, עמידות בכל תנאי שטח או מזג אוויר, יחד עם מחירים אטרקטיביים אשר אינם מגדילים משמעותית את סך ההוצאות של חברות הקבלנות או היזמים למיניהם.

פיגום תמיכה אקרו – מ.נ.א מסחר לשירותכם

כשמדובר בבטיחות העבודה ובייעול הפרויקט ברמה הגבוהה ביותר, אין להתפשר, במיוחד על רקע מציאות בה אנו עדים לא אחת לתאונות או ליקויי בטיחות המובילים לקורבנות בגוף ובנפש.

על כן, אין מנוס מפעולה בכל החזיתות למען ביצוע הפרויקט בצורה האיכותית והטובה ביותר.

פיגומי אקרו הוכחו כמענה נפלא עבור יזמים וחברות קבלנות, הנעזרים בשירותיה חברת מ.נ.א מסחר ושיווק המתמחה בהשכרת של פיגומי אקרו לכל סוגי הלקוחות ובפריסה בכל רחבי הארץ.

קראו עוד

קבלן בנייה בצפון

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן